News Post
Happy Wheels iOS... so close
By Jason on August 17, 2015

I'll try and keep this short. Happy Wheels for iOS has been submitted to the App Store. The average wait time is 8 days. If it's approved, it should be available next week. Most of the info in this post is still accurate except for two big details. First, we're starting small and launching with just the first chapter featuring 15 levels for Segway Guy (known as "Business Guy" in iOS). We'll add more later. Second, the download will be free with ad support. For $1.99 you can remove ads (and this will also unlock future chapters as they become available). Here's the video I promised you about 100 years ago. Watch it at 720p for 60 frames per second.

Comments — Page 1
By Camiloxel24UwU on December 01, 2017

Es mejor el juego en android quiero decir que el estilo de juego y lo demas No me se explicar Dx
By crappingdeath on November 18, 2017

bruh
By _HappyCombiner228_ on November 17, 2017

ads all close IM DONT FIND ENLISH LAUNLAGE !!!
By _HappyCombiner228_ on November 17, 2017

? ?? ???? ?????? ? ???? google ??????? windows 10 ??? ???????????? ??????? ??? ?????????
By lolz manz on October 22, 2017

wat the
By byAdri89 on October 13, 2017

no me deja jugarrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
By Littkidd3 on August 26, 2017

Did this come out yet
By acoubidou on June 21, 2017

ANDROID PLEASE. je ne peux plus jouer a happy weels parce que l'ecran de jeu est bleu et ca reste comme ca sans rien faire
By wolfcreed221 on March 14, 2017

make it for android please
By Maciek1788 on February 17, 2017

Please Jim, add new character, a martian, vehicle - UFO, space - magnet beam, can fly like a Helicopter Man, elf voice acting for martian it may be.
By kiyaloveu on September 14, 2016

wtf is this what game thbis is
By warmening2016 on July 29, 2016

I play this game only at computer.I like this game!
By Lerka777 on May 17, 2016

??????? ?????? ?????????? ????? ????????????? ????? ???????????? ?????? ??????????, ?????????? ? ?????????? ??? - ????? 1000 ????????????. ????????? ???????????? ??? ? ?????? ??????, ??? ? ?????????? ????????? ???? ?? ???????. ????? ?? ?????? ???? ??? ????????? ? ???????, ?? ? ??? ????????. ??? ?????????????? ???? ?????????, ????? ?????? ??????, ????????? ?? ??????? ????? ? ? ??????? ????????. ??????? ????????, ???????? ????? ? ??????? ? ??????? ????. http://game.101partnerka.ru
By PepsiLover101 on April 30, 2016

just kidding i love dis game
By PepsiLover101 on April 30, 2016

happy wheels SUCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
By daniyar12347 on April 18, 2016

Make Happy wheels in Andriod
By noneedtoseeme on April 08, 2016

This page will one day be extremely informative.
By AndOneLike on April 07, 2016

download this app alredy my m,o,b,i,l,e
By adventurextreme on January 26, 2016

mimimimimimimimimimi
By DragonFace9010 on November 01, 2015

When is happy wheels 2 coming out???
By youngchrisbeats1212 on September 22, 2015

aye ima get it when i get a phone
By angel_bruh04 on September 20, 2015

Sorry just plz make it on the android :-(
By angel_bruh04 on September 20, 2015

Wtf this **** sucks why the **** don't you make on the android :-[
By heppywiler on September 19, 2015

add to android D:<
By Kylan24817 on September 15, 2015

1: PLEASE MAKE IS ON ANDROID! 2: Please make it so we can use other peoples levels, 3: And add the function of the hand grabbing like the pc version.
By BakedPotato11 on September 15, 2015

You made that look AWESOME! I have the iOS and my friend has Flippy Wheels. Happy wheels is awesome! Keep on making this site better! By the way you don't have to do this I just think it would be a good idea. This page also has a game called Devine Intervention and I thought you could add the priest in Happy Wheels 2. Sincerely BakedPotato11.
By shuyang15 on September 15, 2015

who made levels is iOS?
By AliBabaOyunda on September 15, 2015

PLEASE BR?NG ANDROID !!!!
By zoanthrophy on September 15, 2015

hey the creator NEEDS an update
By Buttercakes101 on September 12, 2015

Hi! I know you worked very hard on the apple port of the game but i would really enjoy if you added it to the Android app store!
By GoldenLegend01 on September 11, 2015

Make it on the Lumia Nokia Phone's Store Please. I would enjoy that very much.Thank You
By aladinsalhaoui on September 10, 2015

Plz Do not ignore to make it on android
By aladinsalhaoui on September 10, 2015

Its good but plz make a one for android like iso PlZ plz plz
By lipexp123 on September 09, 2015

Wtf i IOS
By Bartek115 on September 09, 2015

PLZ, made Happy Wheels on ANDROID!!
By pickar101 on September 06, 2015

Pogo man plz
By devendra on September 04, 2015

please don't tell me the other levels will be paid.......................please
By alexsssniper on September 04, 2015

android plz
By LWPeterson on September 03, 2015

I didn't find the levels too difficult, a lot of other people did though.
By Sir Titomus on September 03, 2015

Yay! Ive just played the happy wheels version on my ipad. Its a good game, but I would like to be able to play other user's games. Thanks.
By archers24 on September 03, 2015

The games looks nice. Also that new object on the game gives you Matrix-like stuff :D Also, please don't be OS-racist. (OS means operating system.)
By chiotortilla on September 02, 2015

iOS masterrace
By AlexAndre4 on September 01, 2015

Please do the happy wheels for android! :D
By AlexAndre4 on September 01, 2015

Fa├žam por favor o happy wheels para android!! :D
By 8086922226 on August 31, 2015

How play the game
By XXXFredyXXX on August 31, 2015

How can i sumitd a level i put la user name and password and it doesnt ley me
By elijah07 on August 29, 2015

nice
By kaedin772 on August 29, 2015

How did you get your death in slow motion
By xxMillyxx on August 29, 2015

HAHAHA!!
By Xx_killerofasses_xX on August 27, 2015

i thing that they will not put an android version because android is soo weak and te people hacks it
By ElfasLTU on August 25, 2015

When happy wheels is going to be available on android?
By mouhamd123 on August 23, 2015

???? ????? ??? ????
By mouhamd123 on August 23, 2015

??? ????? ?????? ?????
By finochenko on August 23, 2015

AAANNNDDDRRROOOIIIDDD!!!
By JuaniCrack on August 21, 2015

It's cool but it does not have BROUSE LEVELS!!!!!!!
By subusapingvin on August 21, 2015

I want it on android.
By MrSnowman on August 20, 2015

Wow. Android would have been better. IOS sucks.
By italogarciaBR on August 19, 2015

WE NEED FOR ANDROID!
By bobisdacool1 on August 19, 2015

@Jason - I predict the game will do well, especially after it becomes fully functional (ie we get to make amazing levels for it XD). Apparently I also predicted that you guys are supposed to update this game to 1.87 before the end of the month, and you'd add in some special item...I think that hexagon background would do the trick ;)
By GHAIS on August 19, 2015

@Jason Schymick Lol, I think the answer for that is obvious. You don't need a Zoltar. :P
By doctorwhoisthat on August 19, 2015

Looking beautiful Jim
By Jason Schymick on August 19, 2015

@bobisdacool1 I'm afraid to ask if the app does well, Zoltar!
By Noodlek9 on August 19, 2015

please, make it on Android
By gavin27253 on August 19, 2015

i love android
By bobisdacool1 on August 19, 2015

@Jim/Jason/whoever will listen - I'm starting to find my prediction for updates scarily accurate. I didn't know that v1.84 would actually make polygon vertices editable, and I didn't know that the app would be released (supposedly) before the 31st of August. I should really get into the psychic business :P
By Nomming_Zombieh on August 19, 2015

If it says iOS then no its not for andriod
By ejaybugboy3 on August 18, 2015

Will it be available for android?
By tastbesta on August 18, 2015

FOR ANDROID
By blobooger1 on August 18, 2015

Yeah please make it for android... so much hype like when Agar.io mobile was released.
By titosangel on August 18, 2015

pleas make it for android